Lalabet Review - Forum
Cookie-Einstellung

Lalabet Review

Dieses Forum ist zum freien Erfahrungsaustausch zu den Themen Hilfsmittel und Pflege und allem, was dazu gehört. Wir erwarten einen freundlichen und respektvollen Umgang. Antworten wie z.B. "Frag doch Google" sind hier nicht erwünscht. Spam oder unangemessene Nachrichten müssen durch euch gemeldet werden. Wir können keine ständige Überwachung der Nachrichten garantieren!

Zurück
12:54 Uhr - 01.09.2026
#1 | Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en niet gelogen had ik er weinig van verwacht. Het aanbod viel me alleen mee: ergens rond de 3000 slots voor zover ik kan zien. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zijn goed vertegenwoordigd, en de bekende namen a la Gates of Olympus en Book of Dead staan er allemaal op. Waar ik eigenlijk vooral zit is het live gedeelte. Evolution levert dat stuk en dat is gewoon kwaliteit: mensen van vlees en bloed waarvan er een paar Nederlands praten, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. De stream hapert bij mij nooit, ook op 4G in de trein. Wat betreft dat welkomstpakket: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en er zijn 50 spins zonder storting. De wagering is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, meer daarover staat op https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij voor je je aanmeldt. Registreren zelf duurt geen twee minuten en je kunt al vanaf 10 euro los. Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, met e-wallet nog wat vlotter. Daar baalde ik toen wel van: de KYC-check sleepte een paar dagen, na een keer heb je er geen last meer van. De support is bereikbaar via live chat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Er is geen download-app, het schaalt netjes naar je scherm dus dat mis ik eigenlijk niet. De vergunning komt van Curacao, dus geen Nederlandse toezichthouder — houd daar rekening mee. Persoonlijk heb ik nooit gedoe gehad met mijn geld, al hou ik het bewust klein.